האפשרויות השונות של התקנת קודן לשער כניסה

האפשרויות השונות של התקנת קודן לשער כניסה

כשמתקינים שער כניסה, קודן הוא חלק בלתי נפרד מהמערכת ברוב המקרים. באמצעות התקן זה יכולים מורשי הכניסה לעבור בשער בלי להתעכב ובלי צורך באישור מגורם כזה או אחר שנמצא בתוך המבנה, כך שזהו מרכיב שחשוב להקדיש לו את תשומת הלב הנדרשת. בפרט מומלץ להתייחס לדגשים המפורטים בעמוד זה, כך שהקודן יהיה יעיל ומועיל.

תאורה

במקרים שבהם מתבצעת התקנת קודן לשער כניסה שעוברים בו אנשים גם בשעות החשכה, חשוב לוודא שההתקן כולל תאורה. רוב הדגמים האיכותיים של הקודנים לשערי הכניסה מוארים, ומוארים היטב, אבל לא כדאי להתייחס לכך כמובן מאליו.

אנטי ונדליזם

קודן שמותקן בשער כניסה חיצוני עלול להיות חשוף למעשי ונדליזם. במקרה כזה הנזק עלול להיות חמור, והתיקון יקר מאוד -–ולכן כדאי להקדים תרופה למכה ולהשתמש בדגם שמוגדר כ"אנטי ונדל", כלומר כזה שעמיד בפני ניסיונות לחבל בו.

התקנת קודן לשער כניסה עם הגנה בפני מים

איום נוסף על ההתקן ולכן עוד דגש חשוב במסגרת כל התקנת קודן לשער כניסה הוא רטיבות. מאחר שמדובר במכשיר אלקטרוני משוכלל ורגיש, חשוב להגן עליו מפני חדירת מים לתוכו. מאחר שאין כמעט דרך לספק את ההגנה הנדרשת באמצעות ההתקנה עצמה, כדאי מאוד לבחור דגם חסין מים – רצוי של חברה איכותית כך שההבטחה לחסינות תתממש.

תמיכה בתגי קרבה

אמנם לחיצה על 4-5 כפתורים לא גוזלת זמן רב מדי, ומן הסתם לא כרוך בה מאמץ, אבל אנחנו חיים בעידן שבו כולנו מצפים לסיפוקים מידיים – ובהתאם שואפים לצמצם גם את זמן ההמתנה בשערי כניסה. קודן שתומך בתגי קרבה (כלומר תגים שמבוססים על טכנולוגיית ה-NFC) נחשב לדגם מתקדם במיוחד ובפרט ידידותי מאוד למשתמשים.

התקנה מקצועית

עוד דגש משמעותי הוא שכל התקנת קודן לשער כניסה חייבת להתבצע באופן מיומן, ע"י אנשי מקצוע מנוסים. הדגמים העכשוויים הם כאמור משוכללים מאוד ולכן גם רגישים, וכל טעות במהלך ההתקנה עלולה לגרום להם נזק בלתי הפיך. בהתאם חשוב לבחור בחברה ותיקה, אמינה וכזו שמקפידה על עבודה איכותית אצל כל לקוח ולקוחה.