חדר בריחה בת ים – פעילות לכל המשפחה

חדר בריחה בת ים – פעילות לכל המשפחה

אחד הטרנדים האהובים ביותר שכבר תפס את מקומו בארץ, הוא חדר הבריחה. עבור מי שמחפש חדר בריחה בת ים היא אחת מתוך שורה ארוכה של ערים בהן ניתן ליהנות מחוויה משפחתית בלתי נשכחת. מדובר בפעילות מגבשת, חווייתית, מאתגרת ומשעשעת. חדרי הבריחה הינם עולם ומלואו המחייב אותנו להפרד מהטלפונים הסלולריים שלנו לפרק זמן מוגבל בו עלינו לפתור חידות כנגד הזמן, לעבוד בצוות וליהנות זה מחברתו של זה. מה הפלא שחדרי בריחה בבת ים תל אביב, ירושלים ובכל מקום אחר – הפכו פופולאריים כל כך?

חדר בריחה בת ים – לחזור למקורות

קולות רבים כיום טוענים שבילוי משפחתי או קבוצתי הפך ל'רובוטי' למדי; כולם יושבים יחדיו איך אינם מחליפים מילה, והמבט עסוק במכשיר הסלולרי. חדרי הבריחה עונים על הצורך לחזור למקורות ולהזכיר לנו בילוי קבוצתי מהו. עבורנו, המחפשים אחר חדר בריחה בת ים היא יעד מצוין מכיוון שמדובר בעיר מרכזית שבה תחום חדרי הבריחה פורח. תוכלו לבחור האם ברצונכם בחוויה מרטיטה המשלבת סיפור אימתי, או שמא אתם מעוניינים בחדר הספק חידות בלבד, ללא אלמנט האימה.

בכל אחד מהחדרים יהיה עליכם להתמודד עם סיטואציות שונות בחדר, כשהמטרה העיקרית היא לצאת ממנו לפני תום הזמן בדרכים יצירתיות. כמובן, בלי לשבור או להרוס שום דבר בדרך. חדרי הבריחה בבת ים ובכל מקום אחר מעודדים חשיבה מחוץ לקופסא, עבודת צוות, התמודדות מול אתגרים והתנתקות מההתמכרות הגדולה ביותר שלנו כיום – המכשירים הסלולריים.

לברוח מהמציאות, ביחד

אם הנכם מתגוררים בבת ים או סביבתה ואתם מעוניינים בפעילות מגבשת, מאתגרת, חווייתית ומהנה – הגעתם למקום הנכון. חדר בריחה בבת ים הוא מצוין הן לקבוצות והן לזוגות! לא תאמינו, ישנם אנשים שבוחרים גם להציע נישואין בחדרי הבריחה. אז למה אתם מחכים? זה הזמן לצאת לחוויה יוצאת דופן וממכרת עם האהובים עליכם. עצה קטנה מאיתנו, כדאי שתפנו את כל סופי השבוע הקרובים, כי אתם עומדים להתמכר לחוויה.